מנהל פתרונות קונטקט סנטר, NessPRO, דוקטורנט בכלכלה התנהגותית
מחברת הספר גיבורי-על ומפתחת שיטת "שדה התעופה". נציגת התנועה הגלובלית לקיצור שבוע העבודה בישראל
בעלת פשוט שירות - מנחת סדנאות ויועצת לשיפור השירות וחווית הלקוח, מנהלת הפורום - קבוצת מיקוד - הפורום המקצועי למנהלי שירות לקוחות
פיזיקאית, מומחית לאסטרטגיה חדשנות וקבלת החלטות בתנאי מורכבות ואי וודאות, מייסדת ומנכ"ל Duality. מוסמכת Harvard Business School בשיטת Disruptive Strategy ובאסטרטגיה תחרותית בעידן ה-AI
מומחית מובילה בתחום אסטרטגיית חוויית הלקוח וחדשנות דיגיטלית
סמנכ"ל השירות וחווית הלקוח חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת "סוכנים" דיגיטליים מבוססי AI
מנהלת יחידת BDO DIGITAL
מומחה בנושאי ניהול מבוסס נתונים, במודלים ניהול לקוחות מתקדמים, במדידה מכוונת שיפור, בשילוב כלים טכנולוגיים וארגוניים, בניהול קשרי לקוחות ובכלכלת שירות. ראש יחידת הייעוץ Marketing & Customer Management, BDO משמש גם כמרצה לשיווק באוניברסיטת רייכמן
מובילה תהליכי שינוי ושגשוג באמצעות ניהול שיתופי וריפוי ארגוני, תוך חיבור אמפתי בין אנשים לעסקים
יועץ ארגוני ומרצה בכיר בתחום פסיכולוגיה פונקציונאלית
VP Customer Success, AI21 Labs
CEO & Co-Founder at Hear