מהנדס מערכת בחברת אוויה לפיתוח בוטים בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI)
תמי זיתן, מומחית בתחום מערכות המידע, בוגרת ממר"מ,מנכ"ל משותף ב- IT Solutions
מאמנת ארגונית ומנחת קבוצות, מעבירה סדנאות והרצאות בחברות ובאקדמיה בתחום השירות
משנה למנכ"ל וראש חטיבת לקוחות בכאל
מומחית לתקשורת בין-תרבויות, מייעצת ומרצה על גישור תרבותי בעולם העסקי. מחברת הספר, רב המכר באמזון, Israeli Business Culture
מומחית לניהול תהליכי שינוי משמעותיים בארגונים, מנהלת אגף שיווק בחברת החשמל לשעבר וכיום מנכ"לית של חברת הייעוץ Expert-lt
סמנכ"ל שירות, כלל ביטוח ופיננסים
יועצת שיווקית ואסטרטגית, מרצה בכירה בחוג לניהול ארגוני שירות של המכללה האקדמית הדסה. מומחית לפיתוח שירות, שביעות רצון ונאמנות ארוכת טווח
מהנדס מערכות, חברת NICE
מומחה בהדרכה ובהטמעת תהליכים פנים ארגוניים ושירות לקוחות, מרצה באוניברסיטת בר אילן ובמכללה למינהל
מנהלת יחידת BDO DIGITAL
מומחה לשרות וחווית לקוח, מתמחה בבניית גשר בין ציפיות לקוח למשאבי הארגון. בעל תשוקה לעולם השרות וקשרי לקוחות