כוכבית ארנון, סמנכ"לית בכירה לשעבר וראש אגף שירות הלקוחות בהראל ביטוח ופיננסים
מומחית בפסיכולוגיה התנהגותית בעסקים ושפת גוף
מנהל שותף, BDO Customer Management, מומחה לשירות לקוחות ממוקד לקוח, מרצה למנהל עסקים ולשיווק, אוניברסיטת בן גוריון בנגב
חובב טכנולוגיה מושבע, מתמחה בהשפעת המהפכה הדיגיטלית והבינה המלאכותית היוצרת על ארגונים. מנכ"ל קמדיה ומייסד ארגון Digital, AI & Innovation Masters - מועדון מובילי החדשנות הטכנולוגיה והדיגיטל
מובילה ארגונים לצמיחה
יועצת ארגונית, מאמנת מנהלים, כותבת ומרצה בתחום המנהיגות.
מומחית לייעוץ עסקי אסטרטגי ומנהלת תכניות הכשרה לפיתוח עסקי, תוך שילוב כלים דיגיטליים ומנגנוני בינה מלאכותית חדשניים.
מומחית לשיפור חווית לקוח וטרנספורמציה ארגונית, מנכ"לית חברת אקספריטי
ראש ענף טכנולוגיות בצה"ל
גלעד ניומן – מנכ"ל דייל קארנגי ישראל
מנהל פעילות טוויליו מקבוצת אמן
עו"ד רונית קריספין, מומחית להגנת מידע ופרטיות. בעברה מנהלת הסיכונים של כל חדרי המחשב של אינטל בעולם, יועצת לסיכוני IT בכירה בפירמת הייעוץ E&Y וברשות להגנת הפרטיות. כיום, בעלים של Prive IT המספקת שירותי הגנת מידע ופרטיות לחברות מובילות במשק.
יועצת ארגונית, מטמיעה תהליכי מחוברות ושייכות בארגונים, מומחית לתחום שימור עובדים ויצירת מנהיגות ניהולית
מנהלת רגולציה וקשרי ממשל, המועצה הישראלית לצרכנות
החוג לשירותי אנוש, אוניברסיטת חיפה. מומחה וחוקר בהעצמת עובדים, העצמת לקוחות, תהליכי שיקום שירות, פיתוח הון אנושי ומיומנויות-יסוד.
מרצה ויועצת לחדשנות שיווקית במרכז הבינתחומי בהרצליה ובמכללת דיגיטאלנט
ד"ר אמיר פלינט-גור, חוקר-שוק ויועץ לחברות רבות ומרצה בשיווק בתוכניות MBA. מנכ"ל חברת תבונה שיווקית למחקרי שוק בתחום VOC
הממונה על הרשות להגנת הצרכן
מומחית לאסטרטגיה תקשורתית ולשיווק ודיגיטל. בעבר ראש תחום דיגיטל בפיקוד העורף
מנהלת תחום Experience Management בחברת AKT Global, מוסמכת בינלאומית לחווית לקוח. עוסקת בקידום ופיתוח תחום חווית לקוח בישראל
אשת תקשורת ומרצה להומור
יועץ בכיר למערכי שירות לקוחות, מרצה באונ' בר אילן ובמכללה למינהל. בעברו מנהל מערכות שיווק ושירות בארגונים גדולים, מנהל חברת פרויקטור
סמנכ"לית אסדרה ומנהל ברשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
יועצת משפטית, מומחית לדיני צרכנות
תמיר אמזלג, מומחה לטיקטוק, מומחה לרשתות חברתיות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסא
מאמנת אישית וארגונית אדלריאנית, מומחית לפיתוח מנהלים ועובדים, מוסמכת באימון למערכות יחסים
מומחית בתקשורת כתובה עם ניסיון של 29 שנה בכתיבה שירותית, ב.א. בבלשנות, מ.א. בתקשורת במסלול ניו-מדיה, עורכת לשונית ומתרגמת מוסמכת
סוציולוגית ארגונית המתמחה בעולמות הניהול במוקדים מזה 15 שנים. מנכ"ל אוטוריטה להישגים ממוקדים, בעלת בלוג לניהול ופיתוח מוקדים בישראל
מובילת תחום הדיגיטל ויישומי בינה מלאכותית בIBM ישראל
מנהלת מחלקת מוקדי השירות בשרותי בריאות כללית
סמנכ"ל שירות, מנהל חטיבת הלקוחות, אלקטרה
מנכ"ל משותף בחברת Marketing Solutions המתמחה בשיפור ביצועים במשאב האנושי, מומחה להנעה, שימור ופיתוח עובדים במערכי מכירות ושירות לקוחות
רו"ח, מנכ"ל חברת CGS ישראל, ארגון גלובלי שמרכזו בארה"ב, המספק לחברות טכנולוגיה שירות לקוחות ותמיכה טכנית טלפונית במיקור חוץ
מרצה ויועצת בנושאי הטיפול בתלונות ציבור ושירות לקוחות; לשעבר מ"מ מנהל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה
שותפה ב-EY ומנהלת קבוצת Customer & Digital
מנהלת ושותפה בחברת ERGO Consulting Group , יועצת ומומחית לתהליכי שיפור והתייעלות בשירות לקוחות
מייסד ומוביל מקצועי של אנטרופי פיתוח ארגוני
פיזיקאית, יועצת לניהול וקבלת החלטות בתנאי מורכבות, מייסדת ומנכ"ל Duality
סמנכ"ל לקוחות ושירות אל-על
דוקטורנט בפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון בתחום מדעי ההתנהגות והניהול. חוקר עומס רגשי במערכות שירות והשפעות קצרות טווח של רגש לקוחות על ביצועי עובדים באמצעות ניתוחי Big Data ושיטות מחקר נוספות
יועץ ומנחה קבוצות ארגוניות בתחומי התקשורת האפקטיבית, מנכ"ל מרכז טל
מומחה לפיתוח מנהלים, מייסד ומנכ"ל Man&Mind - "אדם ומחשבה" לייעוץ ארגוני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים (B.A) ותואר שני בייעוץ ארגוני (M.A )
מנהלת היחידה לפניות הציבור באגף בנק-לקוח , בנק ישראל
M.Sc. מומחה לתחום מערכות מידע ולהטמעת טכנולוגיות מחשוב בתחום שירות הלקוחות. בכיר ומנהל תחום BDO Customer Experience Technologies
MSc, Data scientist, מנהל מחלקת חקר ביצועים ושותף בכיר, מכון שריד. מרצה ודוקטורנט לחקר ביצועים במחלקה להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. מומחה בפיתוח מודלים בחקר ביצועים, ובעיבוד וכריית נתונים.
מנכ"ל חברת דאטה מדיה ועורך שותף של הבלוג והפודקאסט crm.buzz
סמנכ"ל ייעוץ, הדרכה וניהול פרויקטים חברת Sensecom ייעוץ וניהול פרוייקטים
מנכ"ל לייבפרסון ישראל, מומחה למערכות שירות לקוחות באמצעות צ'אט בוטים. לשעבר מנכ"ל eBay