- בלוג
- 10 כללי זהב להצלחה בשירות וחווית לקוח
- הקשיבו באופן אקטיבי ללקוח: שימו לב למה שהלקוח אומר, שאלו שאלות הבהרה והפגינו אמפתיה.
- השיבו מיד: השבו לפניות ותלונות של לקוחות בזמן כדי להראות שאתם מעריכים את הזמן והעיסוקים שלהם.
- היו ידידותיים ומקצועיים: התייחסו ללקוחות בכבוד, ידידותיות וגישה חיובית, ללא קשר להתנהגותם.
- פתרו בעיות: היו פרואקטיביים במציאת פתרונות לבעיות לקוחות, ועקבו על מנת להבטיח פתרון.
- התאם אישית את החוויה: נסו להבין את צרכי הלקוח והעדפותיו, והתאימו את הגישה שלכם בהתאם.
- שיפור מתמיד: איסופו משוב מלקוחות באופן קבוע, נתחו אותו והשתמשו בו כדי לשפר את השירות והתהליכים שלכם בתוך הארגון.
- ספקו שירות איכותי באופן עקבי: חשוב לשמור על סטנדרטים גבוהים של שירות לקוחות, ולשאוף לענות על ציפיות הלקוח.
- הישארו בקיאים: הישארו מעודכנים במגמות של תעשיית השירות, היו ערים לשינויים בחברה ובשיטות העבודה המומלצות והעדכניות ביותר של שירות הלקוחות.
- הובילו דוגמה: הובילו דוגמה בהפגנת שיטות עבודה מומלצות, וטפחו תרבות חיובית וממוקדת לקוח בתוך הצוות שלכם.
- הכירו ותגמלו ביצועים טובים: הכירו ותגמלו שירות לקוחות טוב, והשתמשו בו כמניע לצוות שלכם להשתפר ללא הרף.
בהצלחה